از بین بردن خال های صورت به روش سنتی -دانش
فناوري اطلاعات و ارتباطات
از بین بردن خال های صورت به روش سنتی -دانش
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 11:49

از بین بردن خال ها به روش خانگی و سنتی


اگر مطمئن هستید که خالهای شما نشانه سرطان و یا یک مشکل جدی دیگر نیستند می توانید از روشهای خانگی برای برطرف کردن آنها استفاده کنید

 

از بین بردن خالها توسط متخصصان خیلی پر هزینه است گاهی آثار آن روی پوست باقی می ماند بنا براین اگر مطمئن هستید که خالهای شما نشانه سرطان و یا یک مشکل جدی دیگر نیستند می توانید از روشهای خانگی برای برطرف کردن آنها استفاده کنید. دراینجا چند روش مفید برای از بین بردن خالها ذکر می کنیم :

دستورالعمل :

به سایز و رنگ خال هایتان توجه کنید و قبل از هر اقدامی به متخصص پوست مراجعه کنید و درصورتیکه مطمئن شدید خالهای شما نشان دهنده یک مشکل جدی نیستند و به جراحی احتیاج ندارند، می توانید از روشهای طبیعی و خانگی برای از بین بردن آنها استفاده کنید.

مقداری گل کلم را در مخلوط کن بریزید و آن را هر روز روی خالهایتان بمالید تا خالهایتان کم کم محو شوند . گل کلم مانند یک کرم لایه بردار عمل می کند.

تعدادی سیر را خرد و آسیاب کنید تا آنجایی که تقریبا" خمیری شکل شوند. این خمیر را روی خالهای خود بمالید و روی آن را با باند ببندید . این کار را هر شب انجام دهید و صبح روز بعد باند را باز کنید .

از آب آناناس هم می توان برای از بین بردن خالها استفاده کرد . آب آناناس را روی خالهایتان بمالید تا اینکه خالها به تدریج کم رنگ شوند و در نهایت از بین بروند.

عسل هم برای از بین بردن خالها مفید است و شما می توانید هرروز مقداری عسل روی خالهایتان بمالید.

۴ تا ۵ بار در روز خالهای خود را با آب گرم بشوئید ، اجازه بدهید پوستتان خشک شود و سپس مقداری پنبه را به سرکه آغشته کنید و آن را روی خالهایتان بگذارید . اجازه بدهید ۱۰ دقیقه روی خالهایتان باقی بماند و سپس پنبه را بردارید و با آب سرد بشوئید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: اموزش بهداشت و درمان انواع بیماری، ،
:: برچسب‌ها: از بین بردن خال های صورت به روش سنتی -دانش-اموزش از بین بردن خال صورت -چطور خال صورتم رو خودم بردارم-گرفتن خال های زاید روی بدن -گرفتن خال-اموزش گرفتن خال-,